Saturday, April 30, 2016




INTIKU BERKATA SAYANG 



SAYANG...

Terlena aku berpujangga merindu...
Aku sari madu sebagai penunggu...

SAYANG...

TERKESIMA, TERBUAI, TERSENYUM... 
Aku sang inti namun bukan unti buat pengisi gandasari...
Aku perisai yang bersari...

Narasiku membuat pesan...

Namun berkesan...
Aku yang memberi pesan pada sijantung hati yang selalu berkesan...

Koreksiku sudah usai...

Aku pintar namun tak berderai...
Temanku tersusun pandai...
Walaupun akan landai temanku tetap tak terkulai...

Jumpaku dengan si pandai...

Walaupun berderai namun tak terkunci dan bercerai...

AKU PENYELAMAT RAHIM...

Tungkaiku bersemi jika aku jadi...

Semakin sering berbuat aku semakin kuat...
Mengerat sangat erat...

RAHIM YANG TERJAMAH...

Jangan di korek temanku...

Beri saja rasa rindu sampai di kalbu...
Akan kubantu sampai menjadi satu...
Perkataan sudah menyatu...

JENJANGKU PAKAI BULAN...

Janin yang jadi akan terjadi...

Namun tak menjadi - jadi...
Aku bisa pagi...
Namun siang dan Malam tak akan merugi...

KOMPAKNYA AKU DENGAN SI JANTUNG HATI...

Jangan takut...

Temanku bukan perkutut...
Namun jangan menuntut dan jangan menyikut...
Akan di buktikan sampai berikut menjadi takjub...

KASIH JANJIKU SAMPAI DI HATI...

No comments:

Post a Comment